Verzending

Afhalen

U kunt kiezen om een order af te halen, dit kan in Rottterdam in onze winkel. Openingstijden vind u hier.

Ook is het mogelijk om op andere tijden uw bestelling in Capelle aan den IJssel af te halen. Belt u even om een dag en tijd af te spreken, aangezien we niet altijd aanwezig zijn aldaar. Mobiel: 06-15446700.

 

Verzending van een bestelling

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Bestellingen voor 21.00 uur worden doorgaans de volgende werkdag verzonden. Bestellingen binnen Nederland: op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis.

Verzendopties

Let op afhankelijk van de door u gekozen artikelen kan er een brievenpost mogelijkheid zijn anders zal er middels pakketpost verzending plaatsvinden.

Verzendkosten NL en België

Voor brievenbuspost brengen wij slechts € 2,95 in rekening (Alleen NL).
Voor pakketpost brengen wij maximaal € 6,50 in rekening.
Orderbedrag groter dan € 75,-- dan zijn uw verzendkosten € 4,00.
Orderbedrag groter dan € 125,-- dan GRATIS verzending.

Let op, er zijn ook speciale producten, die ten allen tijde binnen Nederland en België gratis worden verzonden, ook wanneer de order daarnaast andere producten betreft.


Shipping costs within European Union

Shipment costs within EU are standard € 17,50. However we adjust this according to weight in special situations (heavy products).

Shipping costs for the rest of the world

Please contact us if you would like to place an order outside the European Union. We'll estimate the shipping costs for you.


Levertijden

Standaard levertijden
Al onze artikelen worden vanuit voorraad geleverd. Doorgaans ontvangt u uw order voor Nederland of België binnen 2 werkdagen in huis. 

Voor Nederland geldt:

Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis.


Afwijkende levertijden
Met nationale feest- en gedenkdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolge van de dienstregeling bij PostNL. Denkt u hierbij aan Pasen, Koninginnedag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Vader- en Moederdag, Sinterklaas, Kerst en Oud- & Nieuwjaar.

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt zal dit altijd ineens worden verzonden.

Vertraging tijdens verzending 
In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. 

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ons. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Niet thuis

Uiteraard kan het voorkomen dat u op het moment van de bezorging niet thuis bent. De transporteur handelt dan als volgt:

•Het pakket wordt aangeboden bij de buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is.
•Als afgeven bij de buren niet lukt wordt het pakket op de volgende bezorgdag bij u afgeleverd.
•Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u de zending binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

Volgen van uw bestelling

Als uw bestelling de status verzonden heeft kunt u het verzendtraject volgen via PostNL track en trace.
Het track-en-trace-nummer krijgt u via email toegezonden.

Het kan voorkomen dat u een melding krijgt dat er geen zendingen zijn aangetroffen. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat het track-en-trace-nummer nog niet is verwerkt door de transporteur. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.